باشگاه رئال مادرید, اعلام کرد که رائول, گونسالس را به عنوان سرمربی, تیم دوم این باشگاه انتخاب کرده است.

رائول, که سال ها ستاره اول رئال مادرید, بود، پیش از این هدایت تیم زیر 15 ساله های باشگاه را برعهده داشت و عملکرد خوب او باعث شد تا مدیران رئال تصمیم بگیرند هدایت تیم دوم باشگاه را به عهده او بگذارند.
رائول, هفته گذشته توانست مدرک حرفه ای اش از یوفا را دریافت کند و اکنون می تواند در هر رده ای به عنوان سرمربی, فعالیت کند.
انتخاب ستاره های سابق باشگاه به عنوان سرمربی, تیم دوم و در نظر داشتن آنها به عنوان گزینه هدایت تیم اول، سیاستی است که مدیران رئال در چند سال اخیر آن را دنبال می کنند.
اولین کسی که این مسیر را در سال های اخیر طی کرد، زین الدین زیدان بود که توانست در مقطع اول حضورش در سانتیاگو برنابئو، رئال را به سه قهرمانی پیاپی در چمپیونزلیگ برساند.
پس از او سانتیاگو سولاری چنین ترفیعی را تجربه کرد اما نتایج رئال با او چندان خوب نبود و در نهایت جای خود را به زیدان داد.
اکنون رئال با نشستن روی نیمکت رئال مادرید,ِ کاستیا، این فرصت را خواهد داشت تا با کسب نتایج خوب، خود را به گزینه ای برای هدایت تیم اول باشگاه در سال های آینده تبدیل کند.
ال کلاسیکو...
ما را در سایت ال کلاسیکو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 220 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 20:22